16 Nov 2014

PERKONGSIAN ILMU METAFIZIK aka HUMAN CODING PROGRAM


Hari ini sesi coaching menarik sekali..banyak perkara baru yang saya perolehi ilmunya hari ini..saya tidak menjalankan sesi coaching tetapi saya serahkan pada tuan muda Hilmi Idris , pengacara Daei Milinea tv3.




Saya sebagai pemerhati dan pelajar yg ingin memantapkan ilmu metafizik..bagaimanapun hari ini baru saya sedar..saya ada instinct dan firasat yang baik..bakat itu yang menyebabkan ilmu metafizik yg dipelajari itu menjadi semakin mantap...saya boleh mentafsir beyond numbers...


Adakah ia membuat saya rasa seronok?..ia menakutkan saya...sebab bila "terbuka" sesuatu yang "tertutup" bermakna saya harus banyak menyimpan rahsia..cuma bila diperlukan sahaja saya akan "membuka" dengan niat membantu org yg inginkan pertolongan.


Selain dari itu, biarlah saya sibuk membaiki diri sendiri dari sibuk melihat orang lain..saya terlalu banyak kelemahan dan tidak sempurna..yg perlu dibantu dan wajib dibantu ialah diri saya sendiri.

Ada perawat dan pengamal alternatif yang ada bakat ini...tetapi tuan cikpuan harus hati-hati sebab ada antara mereka gunakan khidmat atau ada khadam jin...kaedah ini juga boleh "membuka" apa yg "tertutup"...dan ia bawa kesan "istidraj" yg implikasinya tidak bagus.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan