23 Nov 2014

RAHSIA POLA NOMBOR 123

Jika dalam pola tarikh lahir anda kombinasi 123 ini membawa maksud anda ada kekuatan pada komunikasi/suara.


1 2 3 @ 1 2 bermaksud :


  • Ada kekuatan/bakat/anugerah suara
  • Boleh bercakap dengan lancar dan pantas
  • Kadangkala bercakap kosong
  • Kadangkala tidak boleh mengawal mulut atau terlepas cakap/kurang pandai bergurau
  • Boleh berhujah/berdebat
  • Berkarisma dalam pengucapan awam.
  • Boleh menjadi guru, pensyarah, ahli politik, sales person.
  • Bakat dalam menulis, melukis (untuk orang kurang upaya)
Mungkinkah anda orang yang bertuah itu..sebab bakat "public speaking" itu satu alat yang baik untuk segala bidang kerjaya.

5 ulasan:

  1. tarikh lahir sy byk 123, tapi saya tak berani bercakap di hadapan orang ramai. akan jadi blur bila di hadapan orang.

    BalasPadam
  2. Tarikh lahir saya ada berkaitan dengan no 123 , tapi saya seorang yang terlampau introvert , saya jenis yg tak berani bercakap dengan orang , lagi" berhadapan dengan org ramai

    BalasPadam
  3. Sayap kiri atas 229
    Sayap kanan atas 119
    Sayap kiri bawah 642
    Sayap kanan bawah 123
    Pola tengah 213
    Piramid pola 495

    BalasPadam
  4. Itulah pelik kod saya 123 2x tapi x sama maksud nya ???
    Saya langsung x boleh bercakap dgn org ..
    Rasa ilum metafizik ini kena kaji semula?

    BalasPadam